31 oktober 2019, 17.30 – 21.00 uur, Utrecht
Het Business Model Canvas (BMC) is een prachtig model ontwikkeld door Alexander Osterwalder en anderen. Maar wat kun je er mee en waarom is dit model relevant voor jou als agile Marcom professional?
Het BMC geeft een compleet beeld van alle aspecten van de bedrijfsvoering en hoe dat met elkaar samenhangt. In deze workshop legt Roald Tichelaar uit hoe het model in elkaar zit en wat de uitdagingen zijn. Door het BMC model te gebruiken zul je je huidige business beter begrijpen en kun je nieuwe ideeën toetsen, zodat je werkelijk relevant voor je klant kunt zijn. Je gaat naar huis met nieuwe inspiratie om marcom-vraagstukken agile op te pakken in interactie met je klant.
Locatie: Utrecht. Host nader bekend te maken.
Gratis voor leden van Agile (MarCom) Consortium.
Niet leden betalen 50 euro (exc BTW).
Programma Masterclass BMC
donderdag 31 oktober 2019
- 17.30 uur inloop met licht diner
- 18.15 uur Welkom
- 18.20 uur Business Model Canvas – Masterclass door Roald Tichelaar
- 19.00 uur Zelf aan de slag met het MBC
- 19.45 uur toepassen van het Value Proposition Canvas – praktijkcase door Misha van Hamersveld
- 20.00 uur Vragen en afsluiting
- Borrel tot 21.00 uur
Waar? Utrecht